joi, 28 ianuarie 2010

Justificari...


Pentru ca am vrut sa zbor si am cazut, pentru ca am incercat si nu mi-a iesit, pentru ca m-am straduit enorm si sunt obosita, pentru ca nimic nu mai e cum a fost, pentru ca e tarziu, pentru ca m-am saturat, pentru ca nu mai am dorinta, vointa si putere, pentru ca ma doare sa recunosc toate astea...

Pentru ca nu e usor sa lupt singura pentru o cauza ce conteaza doar pentru mine, pentru ca nu mai am pasiune, rabdare si speranta...

Pentru ca m-am pierdut pe mine si nu mai sunt eu...

2 comentarii:

  1. De ce atata pesimism? Tu esti o persoana puternica! Sunt sigura ca vei vedea si vei gasi noi motivatii in curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. De altfel suna foarte foarte bine randurile de mai sus ca literatura insa atitudinea pe care o redau nu-mi place, adica nu vreau sa o gasesc intr-o persoana ca tine. Poate gresesc eu ca fac prea mult corelatii cu realitatea cotidiana.

    RăspundețiȘtergere